پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:12 - 1399/04/31

درگیری خونین چند نوجوان در پارک ملت/ قاتل ظرف 5ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت: پنج ساعت پس از ارتکاب به قتل، قاتل نزاع خونین غروب یکشنبه در پارک ملت این شهر توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.
کارگر آنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت: پنج ساعت پس از ارتکاب به قتل، قاتل نزاع خونین غروب یکشنبه در پارک ملت این شهر توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.
 
سرهنگ سیدرضا علوی روز سه‌شنبه در این مورد ایرنا بیان کرد: نزاع خونین غروب یکشنبه در پارک ملت توسط چندین جوان، یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت. 
 
وی اظهار داشت: در پی وقوع یک درگیری در ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۲۹ تیر، حادثه بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که بی درنگ ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. 
 
علوی تصریح کرد: ماموران یگان امداد این فرماندهی پس از حضور در پارک ملت با بدن غرق در خون ۲ مرد مواجه شدند که بلافاصله هماهنگی لازم برای انتقال مجروحان به بیمارستان صورت گرفت. 
 
وی خاطرنشان کرد: در این درگیری که با سلاح سرد بین چند جوان در پارک ملت انجام شد، پسر نوجوان ۱۵ ساله پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت ضربات وارده با چاقو و خونریزی زیاد جان باخت و مصدوم دوم این درگیری خونین نیز حال مساعدی ندارد.
 
به گفته علوی، از همان لحظات ابتدایی، پیگیری ویژه موضوع در دستور کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت و سرنخ هایی از عاملان این درگیری مرگبار به دست آمد. 
 
وی ادامه داد: در تحقیقات دقیق بعدی مشخص شد هر پنج فرد حاضر در این درگیری، افراد غیربومی و از اهالی شرق کشور هستند.
 
علوی گفت: پس از بررسی ها، اطلاعات کامل از عاملان اصلی درگیری به دست آمد که پس از هماهنگی لازم، عملیات دستگیری متهمان متواری آغازشد. 
 
وی از دستگیری هر ۲ متهم اصلی پرونده که جوان و ۱۷ ساله هستند خبر داد و گفت: عامل اصلی جنایت پس از دستگیری و در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد.
 
 فرمانده انتظامی شهرستان دامغان بیان کرد: اختلافات شخصی، عامل اصلی وقوع این درگیری خونین و مرگبار است که متهمان پس از اعتراف صریح به جرم خود و تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند. 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین